Ko Hāpai te Hauora tētahi tōpūtanga e whai ana i te hauora tūmatanui ki Āotearoa whānui. He mātanga mātou ki ngā mahi tōrangapū hauora, anō nei, ki ngā mahi taunaki, ngā mahi rangahau me ngā ahuatanga whakamana i ngā whānau, ngā hapū, ngā iwi me ngā hāpori.
Kei te kimi mātou i tētahi tangata e āhei ana ki te whakapiki i te ora o Ngāi Māori, i roto tonu i te kaupapa o te whakaiti i ngā tūkinotanga o te mahi tupeka kore.
Kua wātea tēnei tūranga ukiuki mō tētahi whakawhitiwhiti korero. Kei Henderson te tari mō mātou ō Hāpai, ēngari ko te nuinga o tēnei mahi kei te hapori kē.
Hāpai Te Hauora Tapui, Māori Public Health is a National Māori Public Health organisation based in Tāmaki Makaurau – Auckland, leading Māori Public health advocacy, policy, research and infrastructure.
This is an exciting opportunity for people who are passionate about improving Māori Health outcomes and committed to enhancing wellbeing for whānau, hapū, Iwi and hāpori.
Ko te tangata e angitū ana ki tēnei tūranga:
- Ka noho māori koe i roto ngā tuāhuatanga o Te Reo Māori me ōu ake tikanga-ā-iwi.
- He tohu paetahi tāu ki te rāngai hauora, he tohu taurite, tohu tūhono rānei.
- He kanohi kitea koe ki ngā hāpori, pāpori rānei.
- Kei runga noa atu āu pūkenga tuhituhi, ā, he mōhiotanga hoki tāu mō te whakariterite kaupapa, te mahi rangahau me te mahi aromātai.
- E mōhio koe me pēhea te whakatauki tikanga mo ōu ake mahi.
- He whānui rawa tō kitenga, anō nei mō te whānuitanga o tō rangai ako.
Inā ko koe tēna e whakapono ana ki tēnei tūranga, tēna, tono mai tō tāhuhu tangata ki a: email@example.com
We are looking for a full-time Communications Lead to join our National Tobacco Control Advocacy Service team. This is a full-time role (1.0 FTE – 37.5hrs per week), based primarily at our Henderson offices as well as being out in the community around Aotearoa.
This is a high level role to provide communications and marketing expertise to support the work of the National Tobacco Control Advocacy Service (NTCAS). To support the NTCAS General Manager in delivering public relations, engagement strategies, lead key communications and national marketing activities.
To be successful in this role, you will have:
- A understanding of Te Reo me ōnā tikanga.
- A relevant tertiary qualification
- Superb communication skills including presentation, written and oral
- Experience in the media sector is highly recommended
- The ability to manage own workload and adapt when necessary
- A strong work ethic, and effective time management skills